Tjugotredje Maj

Jag känner mig riktigt trött och orkeslös, känns som att det enda jag gör just nu är att äta mat och sova. Kanske är det kroppen som börjar förbereda sig på det som komma skall? Värk har jag också, jättemycket värk. Både i mage och rygg. Ibland när jag reser mig upp snabbt så känns det som att bebis ska komma ut, världens tryck nedåt. Har även väldigt mycket förvärkar och sammandragningar. Men även om det gör ont så ser jag det som något positivt, det börjar ju närma sig nu. För varje dag så är det en dag mindre tills vi får träffa vårat lilla hjärta. Jag har börjat drömma jättemycket på nätterna nu om att lilla bebisen har kommit ut till oss, blir lika besviken varenda gång jag vaknar och ser att min stora kula fortfarande är kvar ;) Åh vad vi längtar efter dig!

Idag har jag inte så mycket inplanerat, vilket känns riktigt härligt när jag inte känner mig så pigg. Ska dricka upp mitt kaffe och sedan städa undan lite här hemma, bege mig ut på en promenad och så ska jag försöka ta en ny magbild också. Synd att solen inte vill visa sig idag, man blir ju så mycket gladare och piggare av den. Men imorgon skulle det bli riktigt varmt och fint, vilket passar hur bra som helst när vi har planer på att grilla imorgon. Mamma åker utomlands natten imorgonnatt så vi passar på att fira morsdag redan imorgon. Älskar när vi samlas hela familjen, umgås och äter gott. Så mysigt!

Har inte ens haft orken att svara på era fina kommentarer. Men lovar att göra det under dagen! Kram på er 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0