Tolfte Maj

Hej på er mina fina läsare 

Det blev inget Umeå för oss idag, ingen bio heller, jag har haft så ont i magen hela natten så vi ville inte dra iväg någonstans ifall något skulle hända. Istället har vi sett filmen ''Friends with benefits'', tagit oss en promenad, hälsat på Mamma där vi myste massor med finaste Oliver och så har vi lagat världens godaste middag tillsammans. Hemmagjorda pitabröd fyllda med kebab, dressing, god sallad och så pommes frites till det. Åh så gott det var! Bröden blev dock ganska små, vi trodde att dom skulle bli större, så nästa gång vi ska göra dom ska vi överdriva lite och göra dom mycket större! Mums.

Nu ska vi fara på min fina's jobb och skölja av våran bil och slipa våra köksknivar, sedan blir det en lugn myskväll framför tvn. Ska plocka ihop lite kläder inför imorgon då vi ska bli fotade av Malin's storebror som är superduktig på att fota! Lite sent påtänkt att göra en gravidfotografering i vecka 35 - känner mig sådär lagomt svullen och snygg ;) Men det gör inget, oavsett det så vill jag ha kvar några lite 'finare' bilder från denna graviditet. Kommer vara superkul att se på sedan, när jag gått ner i vikt och när jag blir gravid nästa gång så kan man jämföra hur jag ser ut nu och hur jag ser ut då.

Hoppas ni får en fin lördagskväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0