Tredje Maj ♥

Min änglapappas födelsedag - miljoner grattiskramar och grattispussar till dig på din dag! Den här dagen kommer alltid vara speciell, fantastisk men samtidigt fruktansvärt jobbig. Jag blir åter igen påmind om hur skört livet är och tårarna rinner nedför min kind när jag tänker på att jag aldrig mer kommer få träffa min bästa vän. Han var den som alltid lyssnade, fanns där, kramade om mig när jag behövde det som mest, tränade med mig, skrattade hysteriskt med mig, pussade mig på pannan när tårarna rann. Pappa var verkligen allt för mig, det är så svårt att försöka förklara våran relation. Vi stod varandra så nära. Att vara utan Pappa's trygga famn gör så ont, det värker i varenda centimeter av min kropp. Fina älskade Pappa - jag saknar dig så!

Kommentarer
Postat av: Elin- Mamma till Jasper och Pyret i magen

Ja, precis! Visst är de ju så ! :) Jag är så jädrans rädd för döden, inte för min egen skull men för andras!.. huh.. vill inte ens prata om de.. :P

2012-05-03 @ 14:02:34
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Sandra- med pojke i magen

Usch vad sorlgigt... Va de länge sen han gick bort?



Min mormor skulle ha fyllt 91 idag <3

2012-05-03 @ 15:18:55
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0