Underbara dröm

Drömmar kan vara så fruktansvärt verkliga - imorse när jag vaknade och kände på min baoutamage, så blev jag för första gången besviken över att den var kvar! Min fina åkte tidigt till fjällen imorse och även i min dröm så var han där och jobbade. Jag fick värkar och var tvungen att åka in på BB, jag ringde till min fina och förklarade läget och han körde i panik hem till Lycksele igen. Han hann bara komma in i förlossningssalen så födde jag ut en liten flicka, världens sötaste flicka, som min fina gick och bar runt på hela tiden. Dom brukar ju säga att drömmar betyder något, jag undrar vad denna betyder? Hoppas innerligt att jag föder när min fina är på hemmaplan igen, annars vet jag inte vad jag tar mig till ;) Nä, lilla pyret får gärna stanna där inne några veckor till och växa på sig lite.

Trots min besvikelse när jag vaknade upp från denna dröm, så kände jag sån kärlek. Och nu känner jag ännu mer längtan. Jag vill träffa vårat lilla mirakel nu. Längtar så efter dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0