Underbara, soliga lördag

Den här underbara lördagen har vi spenderat utomhus, har varit kanon väder hela dagen så vi har tagit vara på varenda solminut!  Först skulle vi gå en promenad kring lunch, men så hittade vi en fotboll på skolan här bredvid så vi spelade lite fotboll och jag behöver ju inte ens skriva vem som vann. Min fina kutade fram och tillbaka hela tiden, jag hann knappt halvvägs efter bollen förrän han tagit den och skjutit i mål. Men kul var det, kan ju skryta med att jag vinner över honom när jag inte är stor som ett hus iallafall ;)

Efter vårat lilla träningspass så åkte vi och köpte oss varsin mjukglass, åkte på min fina's jobb och tvättade våran bil sedan satte vi oss på Mamma's uteplats och solade i flera timmar. Har verkligen fått färg idag, så härligt! Älskade sol

Nu har vi precis gjort oss klara för att gå över till Marcus och Malin, vi är bjudna på middag så där kommer vi spendera våran lördagskväll. Himla mysigt. Hoppas ni haft en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0