Underbara, soliga tisdag

Jag fick med mig min fina på promenad tidigare idag, det var så mysigt att motionera tillsammans! ♥ När vi gått i lite mer än en halvtimme så stannade vi av hos Mamma och satte oss på hennes uteplats. Jag skrev tidigare att det var grått och trist ute, vi hann bara gå utanför dörren så kom solen fram och den är fortfarande framme. Så fruktansvärt härligt! Så jag har suttit och solat hela dagen idag också, nu kan man verkligen säga att jag fått färg i ansiktet. Jag har alltid haft lätt för att bli brun och jag trivs så mycket bättre med mig själv när jag är brun, man känner sig så fräsch på något vis. Älskar sommaren och värmen!

Nu har jag precis ätit middag och ska alldeles strax börja städa upp lite här hemma. Ser ungefär ut som att en bomb slagit ned här, vet inte hur vi lyckas ;) Min fina har farit till några kompisar och jag ska vänta på att Linnéa hör av sig, då ska jag fara hem till henne och umgås hela kvällen. Det känns så himla roligt. Min fina barndomsvän! Vi har varit bästa vänner sedan hon var fyra och jag var fem, vi håller fortfarande ihop även om vi inte ses sådär jätteofta. Även fast det kan gå ibland veckor mellan gångerna vi ses, så är det som att vi aldrig varit ifrån varandra när vi väl träffas. Det kallar jag äkta vänskap.

Idag går vi in i vecka 34 (33+0) så senare ikväll kommer det in ett inlägg om det och en ny magbild.
Hoppas ni haft en lika varm och härlig dag som jag har haft. Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sandra- med pojke i magen

Va försiktig bara så du inte får fula pigmentfläckar.. de är väldigt lätt att få när man är gravid.... :S O inte försvinner de heller..



SV

aaa fyy vad jag längtar efter bebis :D

2012-05-01 @ 18:45:26
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0