Elfte Maj

Kan inte lova att uppdateringen kommer bli så bra under helgen, vill bara mysa och ta vara på den tiden min fina är hemma! Men tänkte skriva ett kort litet inlägg så ni inte tror att jag gått upp i rök ;) Har bara legat inomhus idag, myst framför tvn och haft värk i vansinne. Våran älskade lilla bebis har sparkat mig i revbenen så jag kan knappt gå nu, haha! Tror inte att det är riktigt av, även om det gör ont när jag hostar, men en hård smäll har jag då fått. Förhoppningsvis går det över med lite vila.

Nu ska jag ta mig ett kallt bad, håller på att svettas ihjäl. Sedan ska jag krypa ned under filten framför tvn och bara må. Imorgon har vi planer på att åka iväg och shoppa lite. Jag måste köpa lite nya kläder inför sommaren, har nämligen bara linnen i storlek medium nu och dom trycker åt så hårt kring magen. Så jag är sugen på stora linnen, toppar, tunikor och kanske några shorts. Vi ska nog även köpa det sista som är kvar till bebisen. Så som salvor och sånt. Sedan på kvällen funderar vi på att gå och se bio, en riktig mysdag med andra ord. 

Tack för era fina kommentarer, svarar er efter helgen! :)  Hoppas ni får en fin helg

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0