Härliga måndag

Har ni haft en bra start på veckan? Hoppas det

Jag har hållit igång hela dagen, kan säga att det både syns och känns i mina fötter nu. Dom är alldeles svullna och gör väldigt ont, så nu ligger med benen i högläge framför tvn och bara tar det lugnt. Så himla härligt.

Tidigare idag var jag ute på en promenad med min fina bror's son, jag orkade gå en hel timme med barnvagnen och det var så härligt att kunna gå längre än vanligt. Oliver sov i vagnen en stund, sedan vaknade han och skrattade åt mig, sedan somnade han igen och sen vaknade han igen och skrattade. Så himla söt han är! När jag gick där så tänkte jag på att jag snart kommer gå och styra våran bebis i våran barnvagn, en helt underbar tanke. Jag längtar så mycket till det.

När jag hade motionerat färdigt så lämnade jag igen en mycket glad bebis till en glad mamma och så gick jag hem och påbörjade städningen. Hann plocka undan, vika tvätt och diska sedan fick jag för ont så jag var tvungen att sätta mig ned. Dammsuga och skura får jag ta imorgon. Känns iallafall skönt att det är bortplockat, nu liknar vårat hem inte längre ett bombnedslag ;) Efter städningen gick jag över till Mamma, där blev jag bjuden på en supergod sallad. Tack igen för det. Fick med mig en matlåda hem så jag har lunch imorgon, guld värt!

Nu ikväll har jag inte lyft ett finger. Har tagit det så lugnt som möjligt och saknat min fina i vansinne. Det är som jobbigast den första kvällen utan varandra, jag väntar ju bara på att han ska komma hem från jobbet men nu börjar klockan bli elva så jag börjar inse att han faktiskt är i fjällen. Haha!


Min fina älskling och världens goaste Oliver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0