Femtonde Maj

Hej på er fina ni
Även fast den här dagen varit riktigt solig och fin, så har jag inte mått helt hundra. Skulle kliva upp tidigt imorse så jag ställde väckaren, men somnade ifrån den. Fick gå upp på toaletten minst en gång i timmen inatt vilket resulterade i nästan ingen sömn alls. Men efter min sovmorgon och lite frukost i magen så kändes det lite bättre. Jag tog mig en promenad, det var riktigt varmt och soligt ute men jag orkade inte längre en än halvtimme. Fick så ont. När jag satt mig ned på Mamma's uteplats för att sola så ringde min äldsta bror och ville att jag skulle vara barnvakt en liten stund, vilket gick hur bra som helst. Sedan blev det middag hos Mamma, tusen tack för det. När jag kom hem därifrån tog jag mig ett varmt bad och sedan slocknade jag i sängen, vilade två timmar och det behövde jag verkligen. Svullen är vad jag är, orkar knappt någonting längre. Fy.

Pratade precis med min fina som är i fjällen och jobbar, han kommer hem imorgonkväll ändå! Åh vad glad jag blev när han sa det. Dom skulle egentligen jobba torsdagen också men dom blev klara tidigare, så himla härligt. Håller på att sakna ihjäl mig efter honom och när jag mår såhär vill jag inget annat än att ha honom här hos mig. Min fina Peder!

Imorgon ska jag ställa väckaren så jag kommer upp i någorlunda tid och inte sover bort halva dagen. Ska försöka bege mig ut på en morgonpromenad ifall kroppen vill vara med, hoppas att det blir lika soligt och varmt imorgon som det har varit idag. På förmiddagen ska jag träffa Therese och sedan placerar jag nog mig på Mamma's uteplats om solen vill visa sig. Imorgon kväll spelar Marcus fotbollsmatch, så den matchen ska jag se med Linnéa och Malin. Och så kommer ju min fina hem imorgonkväll så det blir en massa mys. Känns som att det kommer bli en riktigt bra dag faktiskt

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Det låter som det blev en mysig dag trots att det inte blev mycket sömn :)

sv: Ja visst är det så, tycker det är så bra att hon försöker ändra idealen till att man ska vara stolt över sig själv och inte vikthetsa :)

2012-05-16 @ 09:42:10
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Jessica

Det är ju alltid roligt att höra vad folk tror :) hoppas bara att du inte ska gå över tiden allt för mycket heller, jag vet hur jobbigt allt var på slutet och man kände sig väldigt stor och klumpig :p



Hoppas det är bättre i kroppen idag så du kan njuta av en promenad iaf :)

2012-05-16 @ 10:16:09
URL: http://jessicaelisa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Bäst att passa på när solen är på besök - jag skulle ta på mig bikini förut, men solen blev rädd och sprang och gömde sig... Kanske livrädd av att se mig i bikini hihi ;)



Jag undrar hur många gånger per dag man går på toa, och nu på slutet är det HELA tiden. Men snart är det över ;)

2012-05-16 @ 14:47:31
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Bella - med mini i magen

Sv: tack så mycket :)

2012-05-16 @ 16:36:02
URL: http://gabriellaonnelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0