Tjugosjätte Maj

Hej på er alla fina

Värken fortsätter att komma till och från. Ibland gör det så ont så det känns som att pyret ska komma ut när som helst, så svårt att förklara smärtan men den är olidlig. Jag vill knappt tänka på hur det kommer kännas när det verkligen är dags, haha! Det känns så spännande att man inte vet vad som händer och sker, förlossningen kan starta om veckor men den kan även starta imorgon. Blir alldeles pirrig när jag tänker på det. Nu är det inte länge kvar tills vi får träffa vårat lilla mirakel - oj vad vi längtar!

Våra planer för den här helgen är att bara vara hemma och ta det lugnt. Nu när jag har så ont känns det tryggast att vara på hemmaplan. Imorgon hoppas vi på sol för då ska vi passa på att sola på Mamma's uteplats och sedan är vi bjudna på middag hemma hos Marcus och Malin. Blir trevligt! Hoppas även på mindre värk imorgon så jag kan ta mig en kort promenad.

Hoppas att ni har en härlig helg. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0