Härliga torsdag

Godkväll mina fina läsare
Jag har precis duschat och smörjt in mig med en bodylotion som doftar så gott, så nu känner jag mig som en helt ny människa! Har varit väldigt slö idag, inte ens orkat städa här hemma trots att det är torsdag och städdag. Man kan helt enkelt säga att jag tagit mig en riktig vilodag och den behövdes! Tog mig en kort promenad mitt på dagen, det var himla skönt med lite frisk luft men jag fick så ont så efter tjugo minuter var jag tvungen att återvända hem. Jag känner mig som en vandrande boll när jag är ute och motionerar, måste vagga fram för att det är det skönaste sättet att gå på. Och så magen i vädret såklart. Haha! Men som en bekant sa till mig idag ''Hellre lite motion än ingen alls'' och det stämmer ju. Tjugo minuter varje dag gör susen och jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv som kämpar på och håller igång.

Just nu sitter jag och läser lite bloggar, min fina har slocknat i soffan och vi väntar på att Marcus och Malin ska komma hem från Sidberg. Hela familjen ska följas åt på finaste Pappa's grav ikväll, lägga dit rosor och tända ljus. Det känns otroligt viktigt för mig att göra något sånt på hans dag. Efter vi varit där så ska Mamma bjuda på gott fika hemma hos henne, mys!

Hoppas ni haft en underbar torsdag och att ni mår bra! Kram


När min fina kom hem från jobbet tidigare hade han med sig världens finaste blombukett till mig - jag blev så himla glad! Vi firar ju två år som förlovade idag men jag trodde inte att jag skulle få något, han vet verkligen hur man överraskar och han vet verkligen hur man gör mig lycklig. Älskade, finaste Peder - jag älskar dig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Ni har inte tagit reda på kön eller? :) jo jag har haft en riktigt underbar graviditet, hitills! Är ju en stund kvar ;) mådde bara lite små illa som där första 12v och hade ett förjävla humör dom första 5..... :p det är först nu jag börjat känna av foglossning och ont i svanken. Får hoppas att det inte blir värre.. Men eftersom jag redan har en mage som heter duga så lär den ju bli större närmare bf :p Annars så mår jag super! :)



Sj då? Hur har det varit för dig och hur är det nu? Kram

2012-05-03 @ 20:36:12
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till er. :)

2012-05-03 @ 20:43:52
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: sofia

vi ska få snö imorgon , känns ju lite så där! och kallt här idag =( hur är vädret där? och hur mår magen?kram

2012-05-04 @ 08:46:09
URL: http://soffanmedco.wordpress.com
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Ibland får man frångå vanorna och ta en välförtjänt vilodag :D

Jag är helt säker på vilken klänning du än väljer så blir den nog jättefin :D

2012-05-04 @ 10:38:39
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0