Det bästa jag har i mitt liv - är du

Fyra helt fantastiska år idag med dig min fina 
 Min älskade, finaste Peder som gör mig till den lyckligaste människan i hela världen. Vad vore jag utan dig? Du är verkligen mitt allt och jag är så tacksam över att jag får dela varenda minut av mitt liv med just dig. Efter fyra års tid så pirrar det fortfarande lika mycket i min mage varenda gång jag ser dig. Jag känner mig fortfarande så otroligt älskad och värdefull i din närhet. Jag har verkligen hittat min livskamrat och det finns inga ord i hela världen som kan beskriva den lyckan jag känner när du håller om mig hårt och säger att du älskar mig. Att få ha dig i mitt liv var min dröm, nu är det min verklighet.

Tack världens finaste människa för att du är du och för att du aldrig släpper taget om mig. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: sofia

fina bilder =)

jo med mig är d ok . sjuk igen o trött men d rullar på =)

kram

2012-05-04 @ 13:43:52
URL: http://soffanmedco.wordpress.com
Postat av: Sandra- med pojke i magen

guuud vilken fantastisk bukett! Vad gulligt av honom!



SV

Usch, ja beklagar! Blev han sjuk?

2012-05-04 @ 13:56:51
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Nej usch vad jobbigt det lät! Tur det snaaaart är över då! Jag väntar spänt på att få min grav.penning beviljad! Jag jobbar som personlig assistent, så jag tycker (enligt mig själv ialf) att det inte finns nån anledning att dra ut på mitt ärende en hel månad! Så jag är en sån där jobbig jävel som ringer varje vecka och frågar hur det går med mitt ärende ;) hehe. Ännu kan jag vända mig obehindrat i sängen! Kan dock inte riktigt ligga på mage och om jag vänder mig för snabbt så får jag typ "sena drag" i livmodern, inte skönt! Så får försöka göra det i en lugnare takt ^^



Grattis på årsdagen!!

Kram!

2012-05-04 @ 15:23:10
URL: http://annanorlin.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Grattis i efterskott till er! :D



Kram

2012-05-05 @ 12:34:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0