Bebisfrossa ♥

 

Nu är lilla hjärtat's alla kläder tvättade och ihopvikta i storleksordning i byrån 

Två maskiner och sedan var det klart, jag som trodde att jag skulle shoppa supermycket kläder innan förlossningen men ack så fel jag hade! Jag har varit duktig och hållit emot ganska bra tycker jag. Vi har bara några få plagg i storlek 50-56 eftersom dom växer ju så snabbt dom små liven. Så jag har mest köpt kläder i storlek 62-68, vilket jag tycker är ganska smart. Har hela tiden haft i åtanke att vi säkert kommer få massor med bebis kläder när pyret är ute, iallafall har h*n en mormor som inte kommer hålla emot när det gäller presenter. Haha! Så kläder kommer det finnas gott om.

Det är ju så mycket roligare när man vet om man kan köpa en söt liten klänning eller en superfrän flanellskjorta. Nu har vi bara kläder i vitt, svart och grått så det ska bli så kul att kunna shoppa något med mer färger när man vet könet.

Att tvätta dom små kläderna, hänga upp dom på tork och vika ned dom i lådorna var så himla mysigt. Vi har till och med låtit dom hänga lite extra länge på tork bara för att man känner sån lycka när man ser dom små plaggen.
Våran älskade lillbebis - din mamma och pappa längtar så efter dig!

Kommentarer
Postat av: Sandra- med pojke i magen

Åhh jag ska också börja tvätta bebissaker imorn :D

Fast jag har JÄTTE mycket :S Både 56 och större storlekar :S hittar ja nåt fint kan ja ju inte låta bli.. Sen så vet ju vi att de är en pojke :)



Jag tänker tjuva din lista till bb väskan :D Den va super!



SV

Men usch vad hemskt. Vad läskigt att de gick så fort..

Jag beklagar verkligen <3

2012-05-07 @ 19:18:46
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Linda- mamma till Keven, Chris & Kiara

fina kläder :)

2012-05-08 @ 09:12:44
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0