Vårat älskade hjärta



Om 38 dagar är du beräknad att komma ut till oss - vi längtar så efter att få hålla dig. Snusa på dig. Pussa på dig. Jag längtar så tills jag får upp dig på mitt bröst, tills jag får se om du är en liten flicka eller en liten pojke, tills jag får höra ditt första skrik, tills jag får se dig i din Pappa's famn. Vi längtar så tills vi två får bli tre - en egen liten familj.

Jag visste inte att man kunde känna en sån kärlek till någon som man aldrig träffat. Dina sparkar och rörelser får mig att bubbla inombords av kärlek. När jag känner mig nere och bara vill gråta så ger du mig massor med sparkar och då kan jag inte göra annat än att le. Mitt underbara barn, du gör mig så himla lycklig och just nu håller jag på att spricka av längtan efter dig.

Jag är så nyfiken på vem du liknar mest, hur du ser ut, vilken färg du kommer få på dina ögon och på ditt hår, hur du kommer vara och bli. Det känns så spännande att möta dig och jag är så himla redo för det. Har aldrig känt såhär. Är så redo för att bli Mamma - din Mamma.

Vårat mirakel. Du är så älskad, efterlängtad och välkommen ut till oss

Kommentarer
Postat av: mormor

<3 hon får inte komma förrän om 39 dagar om hon inte dyker upp så där om 25 dagar för annars är mormor på resande fot <3

2012-05-12 @ 20:59:33
Postat av: Emma

Fint skrivet. <3

2012-05-12 @ 21:08:29
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Elin- mamma till Jasper & pyret i magen

JAA, de är så spännande vad de blir för något!

De närmar sig med stormsteg för dig! :)

2012-05-12 @ 21:14:52
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Alexsandra, BF + 1

Väldigt fint skrivet.. du tog precis dem orden som jag tänker :) hehe.



SV: tack, ja han kommer när han vill ut :) tror han trivs väkdigt bra i min mage.. de skulle jag iallafall ha gjort om jag fick det han fick i magen. hehe.

2012-05-12 @ 21:46:49
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Aww, fina kulan <3

2012-05-12 @ 23:22:30
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Elin - mamma till Jasper och pyret i magen

Ja, de spelar ingen roll här heller. Även fast jag är så säker på en lillebror <3



De är nog faktiskt fler som gissat på flicka denna gång, men även en del på pojke.

Är glad att vi inte tog reda på kön denna gång heller, de är ju snart dags för vårat livs andra överraskning 50% chans på något av könen så de ska bli så spännande! :)



Eftersom att vi bara har 2 pojknamn på listan så tror jag nästan de är ödet som menar att vi inte behöver ha nå flicknamn då jag är så insnöad på en lillebror, samma med gubben, fast vissa dagar har han tänkt att man vet ju aldrig helt plötsligt kommer de en tös. Men de tror jag inte.

Nåja, va som än kommer blir de bra och de blir så mkt billigare med ett gossebarn också! Där har vi ju liksom ALLT! ;) haha

2012-05-13 @ 09:33:12
URL: http://elinstenbergn.wordpress.com
Postat av: Jennie

Så himlans fint skrivet! Känner igen mig i vartenda ord :)

2012-05-14 @ 18:35:15
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0