En liten tanke

Det finns människor som jag har riktigt svårt för. Människor som bara tycker synd om sig själva, som bara hör av sig när det är dags för att gnälla och som inte kan glädjas åt andra. Jag försöker att inte bry mig, för dessa människor är inte värda min energi, men ibland känns det ganska svårt. Speciellt om man känner sig besviken.

Men jag har lärt mig att bita ihop och komma igen. När någon sårar mig eller gör mig illa, försöker jag skaka av mig det så gott som det går och gå vidare. Människor som bara ger mig negativ energi vill jag inte ha i mitt liv.
 
Behandla alltid andra som du själv vill bli behandlad. Om du behandlar någon dåligt så får du alltid tillbaka det, kom ihåg det!
 
Kommentarer
Postat av: Jessica

Det tror nog jag också :) vilken bra idé, håller med dig! :) Har du lust att prata med henne om hon är sugen på att ses? :)

2012-11-28 @ 20:18:08
URL: http://Jessicaelisa.blogg.se
Postat av: Isabelle

Människor som beter sig illa mot andra, är nedlåtande m.m dom får det alltid tillbaka förr eller senare! Karma. ;) Du gör helt rätt i att inte ta åt dig. Umgås o omge dig med positiva människor! :) kram till dig.

2012-11-28 @ 22:48:17
URL: http://mammaspyre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0