Stay strong

Igår hade jag en rätt jobbig dag. På alla sätt och vis. Jag var helt slut på i både kropp och knopp, jag känner mig ganska stressad inför flytten och allt vad det innebär, jag kämpar med min viktnedgång så mycket men just nu känns det som att det står stilla. Ska verkligen bli spännande och se om min förändrade kost har gett resultat. Men just nu är jag inne i en period där allting känns lite extra tungt. På kvällarna när jag ska sova snurrar det miljontals tankar runt i mitt huvud och skapar totalt kaos.  
 
Men jag vet att allting ordnar sig tids nog, jag behöver bara kliva över alla jobbiga hinder och sedan är jag på banan igen. Fick ett sånt fint meddelande av en vän igår, blev så glad att mina ögon tårades. Jag har verkligen fina människor i mitt liv som gör allting lättare när det känns svårt. Som får mig att le. Ni vet vilka ni är ♥
 
Jag har precis kommit hem från en lång morgon promenad, skönt att få rensa tankarna lite och ta nya tag!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0