En lycka för stor att förklara

Igår var det ett år sedan vi fick reda på att vi två skulle bli tre Vad tiden går snabbt! Tyckte nyss jag såg plusset på stickan och nu sitter jag här idag med världens finaste killar vid min sida. Kan man ha det bättre? Skulle inte tro det.
 
Jag trodde aldrig att man kunde känna såhär, att man kunde känna så starkt för en annan människa och älska någon så mycket att det känns som att hjärtat ska sprängas. Ibland när jag kramar Elvin så vill jag bara hålla honom ännu närmare, pussa på honom och känna hans doft. Hålla hans små händer länge. Det är verkligen sant som många säger, att man inte har en aning om hur det känns att bilda familj. Det är så sant. Jag trodde aldrig att jag skulle känna den här kärleken, ett band som är så starkt och som aldrig kommer gå av. På kvällarna när vi pussat honom godnatt så brukar jag ligga och kolla på honom, höra hans små andetag och jag blir så himla rörd. En kväll brast jag bara ut i tårar. Han är så fin och jag är så rädd om honom. Ingenting får hända honom, aldrig någonsin. Världens finaste lilla kille - så älskad från första stund!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: cec nilsson

Åh de e så mysigt med alla veck:-D

2012-10-12 @ 06:42:48
URL: http://cecnilsson.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0