Härliga lördag ♥

Vi har haft en mysig dag idag. Imorse tog vi en sovmorgon och jag fick vakna av att vårat lilla hjärta låg och pratade med min kudde. Sötfis! Vi klev upp, myste och medans Elvin låg i sitt gym städade jag upp här hemma. Efter lunch tog vi oss en lång promenad till pappa's grav fram och tillbaka, blev 1,2 mil. Skönt! Var dock väldigt blåsigt och kallt ute, men jag höll ett väldigt bra tempo hela tiden så jag hann aldrig börja frysa. Sprang även lite då och då och insåg att jag faktiskt orkar mer än vad jag tror. Funderar på om jag ska fara och springa runt tjärn någon kväll då min fina är hemma, skulle vara skönt att börja ta i lite mer och ändra träningspassen lite! Har ju kvar mycket kondition sedan innan så den ska bara tränas upp.
 
När vi kom hem från promenaden så tog jag en lång, varm dusch och sedan gick vi ner till mamma där det bjöds på kebabwok i pitabröd. Så gott! Hos mamma har vi spenderat våran kväll, Elvin har fått mysa massor med sin mormor och nu innan vi gick hem så skrev vi ut en del av tatueringen som vi ska göra på onsdag. Den kommer bli så bra, längtar!
 
Nu myser vi framför tvn med lite popcorn, inväntar fina pappan som snart slutar jobba. Hoppas ni haft en bra dag!
 
Kommentarer
Postat av: mormor

Mormormys <3 Elvinmys <3

2012-10-13 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0