Laddad

I helgen äter vi gott och njuter som bara den, för på måndag startar ''mitt nya liv.'' Nu låter det kanske som att jag sitter och frossar men så är inte fallet, äter bara lite extra gott nu när jag inte kommer få äta vad jag vill på tre, fyra månader. Kanske delar jag med mig av vad jag ger mig in på och hur det går, får se hur det känns framöver. Kan iallafall säga att jag är grymt laddad på att kämpa ännu hårdare för att gå ner i vikt än vad jag redan gör. Bara att ta fram tjurskallen inom mig. För den finns där, utan tvekan.
 
Så fort jag känner att det går tungt så plockar jag fram bilder på mig själv från förlossningen, då känner jag mig genast så fruktansvärt duktig och jag orkar ta i lite extra under mina långa promenader. Det känns så kul när människor runtomkring mig påminner mig om hur mycket jag gått ner hitills och att jag går ner mer och mer i vikt, det betyder massor. Speciellt när man fortfarande känner sig stor som ett hus och när målet känns långt borta. Tack alla underbara för ert stöd!!
 
 På måndag morgon är det dags för vägning och så hade jag tänkt använda mig av ett måttband och mäta alla olika delar av kroppen för att se hur många cm som försvinner. Åh, känns så himla kul och spännande. Nu jäsiken!!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Olivia ❤

Ja, gör så! Du får mejla mig när intresset finns helt enkelt. Kram!

2012-10-19 @ 22:17:47
URL: http://emmaskoog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0