Ljuslykta

Något som jag verkligen älskar och aldrig känner att jag kan få för mycket av är ljuslyktor. Har flera stycken här hemma och så fort jag kommer in på någon inredningssida på internet eller inredningsavdelning på någon affär så kommer jag in i en helt annat värld. Kan gå och spana i flera timmar och vilja köpa det mesta. Lyktan på bilden nedan tycker jag så otroligt mycket om, kommer från Åhléns, finns både i en liten modell och en större. Jag fick två små av mina arbetskamrater när jag fyllde 20 och nu är jag så himla sugen på att köpa två stora också! Lyser så fint

Kommentarer
Postat av: Jenny

Köpte såna förra året till en kompis, så sjukt vackra! Slå till på en/två stora med, lär bli grymt :)

2012-10-26 @ 23:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0