Losing It

Imorse tog jag några nya bilder på mig själv. Ogillar starkt att se mig på bild men det kommer bli så kul att kunna kolla tillbaka sedan och se hur mycket jag gått ned i vikt. Att se hur mycket man förändrats. Jag ser stor skillnad på mig själv och det har bara gått snart fyra månader sedan Elvin föddes. När jag kollar på bilderna sedan förlossningen så börjar jag skratta lite för mig själv, jag var gigantisk! När jag känner att allt går tungt och det känns som att jag bara står kvar på samma ställe och trampar, kollar jag på dom bilderna och då känns allt så mycket bättre. Det är liksom - 20 kilo på kort tid. Jag är stolt över mig själv.
 
Sitter just nu och kollar på ''Losing it with Jillian'' och jag blir alldeles tårögd av att se hur andra människor lyckas. Människor som kämpat med sin övervikt i många år, får hjälp och klarar av att förändra sin livsstil. Det är starkt gjort och jag beundrar dom.
 
I helgen har det blivit lite mycket av det goda men jag ville unna mig på Elvin's dop. Nu blir det varken godis eller fikabröd på väääldigt länge, det har jag lovat mig själv. Kändes jättejobbigt igårkväll på promenaden och det är väl kanske inte så konstigt med tanke på allt fika under lördagen. Nu tar jag nya tag!
 
Jag har viljan, en enorm vilja. Jag kämpar och känner mig riktigt stark. Nu kan det bara bli bättre.
 
Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är så duktig!

2012-10-01 @ 13:55:51
Postat av: Bella - med mini i magen

Du är fin precis som Du är men Du är även riktigt Duktig och Du ska vara riktigt Stolt över dig själv! :)

2012-10-02 @ 21:14:21
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0