Märkta för livet ♥

Vid sju ikväll befann jag och min fina oss i Emmoth's studio för att tatuera oss! Elvin's namn med en jättefin text och så hans handavtryck bredvid, på utsidan av våra vänstra armar. I förrgår skulle jag göra hans avtryck, hela ongen var blå av all vattenfärg men efter cirka tjugo försök så fick vi ett som såg någorlunda bra ut. Emmoth fixade till den så fin, så mycket finare än vad jag trodde att den skulle kunna bli och det finns inga ord som kan beskriva hur nöjda vi blev. Ler så fort jag kollar på den!
 
Det var min fjärde tatuering och Emmoth har gjort dom alla, rekomenderar verkligen till er alla att gå till honom ifall ni vill tatuera er. Han är så grymt duktig.
 
När vi tagit bort plasten imorgon ska jag ta en bild och lägga in så ni får se. Kram på er!
Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh låter som en jätte fin tatuering !!! Spännande att se ;)

2012-10-18 @ 08:57:25
URL: http://jnee.blogg.se
Postat av: Jessica - mamma till Joline & gravid

Åh va kul!
Jag hade funderingar på att tatuera in Jolines namn, men dock fick jag vackert vänta nu när vi väntar en till bebis. Jag har INGEN tatuering (lika bra kanske, för annars kommer jag säkert inte kunna sluta...) hahha
Men idag vet jag att mina första tatuering kommer vara mina barns namn, vart och hur det kommer att se ut, vet jag dock inte :)
Väntar med spänning på en bild! :)

2012-10-18 @ 15:17:06
URL: http://jessiplusett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0