Min fina vän

Idag är det exakt 25 dagar kvar till min bästa vän Frida landar på svensk mark igen. Som jag längtar! Hon har varit i Norge, bott och jobbat där i lite mer än två månader och jag har saknat henne från den dagen hon åkte. Är så glad över att hon bara skulle vara borta ett tag och komma hem igen. Min fina vän
 
Frida är en av dom viktigaste människorna i mitt liv. En av dom få jag verkligen skulle kunna göra allt för. Vi har känt varandra sedan vi var små och hon har alltid varit den som jag känt mig tryggast med. Hon kan mig utantill, nu när jag tänker efter så finns det nog inget som hon inte vet om mig. Vi är så lika, på många sätt och jag kan berätta allt för henne. Att ha Frida som vän är helt fantastiskt och jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är över att vi funnit varandra och alltid hållit ihop. Det spelar ingen roll hur lång tid det går mellan gångerna vi ses, inget förändras. En sån vän borde alla få ha. Hon är guld värd i mina ögon.
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Emma - Olivias mamma

Tack så hemskt mycket fina du! :-)
Du är inte sugen på en ny bloggdesign kanske? Hihi ..

2012-10-13 @ 12:55:33
URL: http://emmaskoog.se
Postat av: Pauline

Fina ni är!!:)

2012-10-13 @ 18:15:25
Postat av: Pauline

Fina ni är!!:)

2012-10-13 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0