Mysiga vinter

Hej mitt vinterland
 


Jag tillhör verkligen den kategorin som älskar vintern. Tycker det är så mysigt när snön faller och marken är alldeles vit. Sen att det är jul just denna årstid gör allting så mycket bättre. Jag längtar till den goda julmaten, att få se andras glädje när dom öppnar julklappar från oss och just den här julen känns extra speciell när det är Elvin's första jul
 
Bilden ovan är några dagar gammal, idag snöar det myyyycket mer. Så mycket att både jag och barnvagnen var alldeles täckt med snö när vi kom hem igen från promenaden. Haha!
Kommentarer
Postat av: Sojka

Jag gillar hösten mer men jag kan ju iofs inte låta bli att tycka vintern är vacker när jag ser en sån bild.

2012-10-26 @ 14:17:49
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0