Paul Frank

Jag får erbjudanden från Babyshop varenda månad och igår kväll när jag tittade på barnkläder så fann jag denna onepiece. Så himla fin och så söt med öronen på luvan. Vi har aldrig köpt kläder från det märket för dom är oftast så himla dyra, men den här kan jag bara inte motstå så vi sa att denna får bli en av julklapparna till Elvin.
 
Den finns i flera olika färger. Svart, röd, mörkblå och grå. Det lutar nog mot att vi kommer köpa en svart. Det finns så mycket fint på den hemsidan, blir alltid fast där en timme eller två, finns ju inget som är så roligt som att shoppa kläder till dom små
 
Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline & gravid

Älskar att babyshop har så blandat med märken :)
Lär nog kika in där ikv igen efter att du lagt upp denna skönhet!

2012-10-24 @ 20:30:21
URL: http://jessiplusett.blogg.se
Postat av: Mamma Wild ❤

haha, snygg! :}

2012-10-26 @ 13:03:21
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0