Sjunde Oktober

Godkväll på er
 
Då var det söndag igen, som vanligt springer bara helgerna förbi och det känns så tråkigt. Älskar när min fina är ledig och vi får massor med tid tillsammans. I helgen har vi bara tagit det lugnt, ätit middag med min fina mamma och haft det riktigt mysigt. Vi har skruvat ihop Elvin's stol så nu sitter han med oss vid köksbordet när vi äter middag, när blev han så stor!? Idag satt han och lekte med Ramlösa flaskan och skrattade åt att den rörde på sig. Jag hinner verkligen inte med, våran lilla bebis som utvecklas så mycket för var dag som går. Finner inga ord för hur underbart det är att få följa hans utveckling. Man blir så stolt.
 
I veckan har jag mycket inplanerat och det känns riktigt kul! Imorgon är det tre år sedan Pappa slöt sina ögon för gott, kommer bli en fruktansvärt jobbig dag men jag får försöka hålla humöret uppe och mysa massor med Elvin så jag slipper tänka så mycket. Vi ska träffas hela familjen, äta middag tillsammans och fara på Pappa's grav och tända ljus. Ska försöka ta mig på stan imorgon för att köpa lite nytt till lilleman. Han behöver några tallrikar, skedar och en haklapp nu när han börjat äta lite och så en pipmugg tänkte jag köpa. Inte länge kvar tills han kan börja dricka ur en sån. Kul.
 
Veckan kommer bestå av fika med fina vänner, gå långa promenader, BVC besök, babysång och läkarbesök på torsdag. Tycker om att ha mycket inplanerat!
 
Hoppas ni haft en underbar helg. Kram på er
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0