Sjuttonde Oktober

Godmorgon på er!
 
Igårkväll tog jag och Elvin oss en promenad och då insåg jag att jag framöver måste köpa mig ett gymkort och powerwalka/springa på löpbandet där istället för att gå utomhus. Kunde inte gå i samma tempo, kunde inte ta ut stegen utan fokuserade mest på att inte halka. Var jättehalt. Nu har dom visserligen varit ute och sandat nu på morgonen så vi ska alldeles strax bege oss ut, hoppas det går lite bättre idag.
 
 
Dagens planer är att fara på ett möte halv tolv och sedan ikväll ska vi äntligen tatuera oss, jag och min fina. Har inte hunnit bli nervös ännu, antar att det kommer när vi är där. Haha! Jag har ju tre tatueringar sedan innan medans min fina aldrig tatuerat sig och ska jag vara ärlig så trodde jag inte heller att han någonsin skulle göra det. Han har liksom aldrig varit intresserad av sånt, men han tyckte det var en himla bra idé att vi skulle göra en likadan som handlar om Elvin. Så det känns riktigt kul och speciellt. Tänk att ikväll är vi märkta för livet, med precis samma tatuering. Åh vad jag längtar!!
 
Hoppas ni får en fin onsdag! Kram på er
 

weheartit.com


RSS 2.0