Tjugoandra Oktober

Välkommen måndag
 
Imorse vaknade vi alla tre samtidigt så vi låg och myste en liten stund innan min fina åkte på jobbet. Guld värt. Efter frukosten klädde jag på både mig och Elvin och så begav vi oss ut på en två timmars lång promenad, det var så himla härligt ute och ingen halka så jag kunde hålla ett riktigt bra tempo. Så härligt! Gick runt djurparken och när vi kom hit på Norräng igen så sov Elvin fortfarande så gott i vagnen så jag fortsatte gå en bit till, gick upp till 'vårat' hus på Kantarellvägen och så hem. Var genomblöt av svett när vi klev in genom dörren, känns så himla bra att jag är på gång nu. Finner faktiskt inga ord för hur skönt det känns. Nu kan det bara bli bättre! Längtar redan till morgondagens motionsrunda.
 
Nu ska jag strax ta mig ett varmt bad, göra lite lunch och sedan städa upp här hemma. Hoppas ni får en fin start på veckan!
 
Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så himla duktig!! Känner mig så lat jämfört med dig. kämpa på! =)

2012-10-22 @ 11:25:55
URL: http://www.lillannaa.blogg.se
Postat av: Frida - mamma till Liam och Enya

Du är så duktig vännen! :)

2012-10-22 @ 19:22:20
URL: http://frudrutts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0