Tjugofjärde Oktober

Godkväll
 
Det känns som att den här dagen inte varit annat än kaos. Är helt slut på i skallen. Elvin har varit så ledsen och det har inte funnits något som gjort det bättre. Min lilla kille. Får så ont i hjärtat när han gråter. Han älskar att ligga och kolla på Gigglebellies, i vanliga fall när han är ledsen så blir han glad så fort man trycker på det, men inte idag. I eftermiddag var han övertrött för att han knappt sovit något på hela dagen, så han somnade en liten stund i min famn efter mat och sen begav vi oss ut på en lång prommis så han fick somna ordentligt. Vi var ute i lite mer än en timme och han sover fortfarande, så härligt! Nu kommer han vakna glad och det känns så skönt. Både magen och tänderna har spökat idag, stackars liten.
 
När Elvin har lagt sig för natten ska jag ta mig ett lång, varmt bad. Var kallt och blåsigt ute så det känns välbehövligt just nu. Imorgon väntar föräldraträff efter lunch och så ska jag storstäda lägenheten.
 
Kram på er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0