Trettonde Oktober

Godmorgon lördag
 
Inatt sov Elvin betydligt bättre än igår och han somnade dessutom om efter att han ätit klockan sex, så det är en riktigt utvilad mamma som skriver idag! Härligt. Vi har hunnit med massor nu på morgonen, städat undan och busat. Nu ska jag bara dricka upp kaffet, ge Elvin mat och sedan ska vi bege oss ut på en lång prommis! Har inte gått på pappa's grav på ett tag, så idag får det bli den rundan. Fina mamma ska följa med och cykla bredvid så jag får sällskap, underbart!
 
Jag känner mig på bra humör idag. Såklart finns det glädjedödare varenda dag men idag har jag lagt dövörat till och bryr mig inte alls om människor som försöker själa min energi. Har insett att det finns annat att fokusera på. Är så tacksam över livet och kanske lite extra tacksam just idag. Är så glad över allt jag har, världens finaste familj och helt fantastiska vänner. Tack för att ni finns, ni betyder allt och lite till. Jag älskar er.
 
Hoppas ni får en fin dag alla mina fina läsare! Kram på er
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0