Underbart väder

Idag har solen lyst på oss, jag blir alltid så glad när det är fint väder ute. Spelar ingen roll om man vaknat på fel sida, när man ser solen skina så vänder allt. Efter lunch var Elvin med sin mormor medans jag tog mig en powerwalk runt djurparken. Det var rätt mycket snö på gångstigarna så det var tungt att gå, skönt med lite motstånd. Tusen tack igen mamma för hjälpen ♥
 
Efter jag tränat så gick jag förbi Joakim och gosade med Oliver lite. Tiden går verkligen så snabbt! Tyckte nyss han var en pluttebebis och nu är han så stor. Elvin satte sig förresten upp helt själv i deras babysitter, när lärde han sig det!? Haha. Han tog tag i sidan av stolen och så drog han upp sig, visserligen blev det lite snett men när jag hjälpte honom att sätta sig rakt så satt han så en liten stund innan det blev för jobbigt och han la sig ner igen. Våran duktiga lilla kille!
 
Lillprinsen slocknade i vagnen påvägen hem och han sover fortfarande, jag ska strax göra någon middag. Tror det blir en omelett idag, enkelt och gott! Så trist att laga middag till sig själv, men Elvin ska få sin pure samtidigt som jag äter så jag får middagssällskap.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0