Ikväll har vi fixat och gjort färdigt det sista inför Elvin's dop som är imorgon. Vi har bakat tårtor, dekorerat cupcakes och cakepops och så har vi dukat och gjort fint i Furugården där vi ska hålla till efteråt och fika. Är så glad och tacksam över att vi har så fina människor i vår närhet som hjälper oss med allt inför den speciella dagen imorgon. Mamma, Malin, Marcus och min älsking. Ni är guld värda
 
Nu ska jag krypa ned i sängen bredvid mina pojkar och sova några timmar så jag orkar med morgondagen. Ser framemot att få träffa alla och göra Elvin's dopdag oförglömlig!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Ett tips :)
http://inspireramera.se/?p=15143

2012-09-29 @ 13:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0