Andra September


Vi har haft en riktigt härlig helg!
Igår åkte vi till Tjäl och nu har vi precis kommit hem därifrån. Så mysigt att umgås med Peder's fina familj och så glada dom blev över att få busa med våran lilla skatt
 
Nu ska vi strax gå i säng, imorgon är det måndag igen och åter till vardagen. Älgjakten börjar så nu blir det fullt upp med både jobb och jakt för min fina, känns lite gruvsamt om jag ska vara ärlig men det har ju gått i fyra år nu så det kommer nog gå jättebra i år med.
 
Min och Elvin's vecka kommer bestå av långa promenader, massa mys och träffa fina vänner. Imorgon kväll ska jag, Therese och Malin följas på gymmet och det blir första gången jag sätter min fot där på länge! Ska bli riktigt skönt att få börja träna på riktigt igen.
 
Hoppas ni haft en lika underbar helg som vi
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gatt du skriva om gymmet i bloggen?!? Nu kan ja ju inte dra mig ur å skylla på nån dåli åkomma ;) hehe

2012-09-02 @ 23:32:48
Postat av: Anonym

Men gatt du skriva om gymmet i bloggen?!? Nu kan ja ju inte dra mig ur å skylla på nån dåli åkomma ;) hehe

2012-09-02 @ 23:32:48
Postat av: Anonym

Nu blev de tokigt! De va ja som skrev förra kommentaren ;) Kram Therese

2012-09-02 @ 23:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0