Härliga torsdag

Nu har jag och Elvin precis kommit hem från en kvällspromenad. Gick runt djurparken, blev cirka åtta kilometer. Härligt! Nu sitter jag och dricker te, var jättesugen på kaffe men insåg att vi strax ska gå isäng så om jag dricker det kommer jag väl helst inte kunna sova. Har haft en supermysig dag och hoppas att morgondagen blir likadan!
 
Imorgon ska vi gå på marknaden som är här i Lycksele i helgen, jag ska handla det sista inför Elvin's dop som är på lördag och så ska jag passa på att köpa sockar som har blivit lite av en tradition. Så mysigt med marknad!

Nu är lilleman hungrig. Hoppas ni haft en fin torsdag!
 
Kommentarer
Postat av: Hazel

Men gud så söt han är!

2012-09-30 @ 18:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0