Premiärtur på gymmet

Ikväll har jag varit på gymmet tillsammans med Therese och Malin, kan säga att det kändes att det var ett år sedan sist jag var dit men det var så härligt att röra på sig igen! Trettio minuter på deras nya crosstrainer och så trettio minuter styrka. Vågar inte riktigt köra mage och rygg ännu så det fick bli lite ben och armar istället. Skönt!
 
Tack fina ni för sällskapet, det måste vi absolut göra om
 
Är säker på att jag kommer ha träningsvärk imorgon när jag vaknar, men det äre värt och jag är redan laddad för en väldigt lång powerwalk imorgon!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad härligt! ;)

2012-09-03 @ 22:39:50
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0