Tjugoåttonde September

 


Kände mig på så bra humör imorse när Elvin slog upp sina blå. Det är fredag och bara det gör mig glad. Älskar fredagar! Solen hade gärna fått visa sig, men så länge som det inte regnar ska jag inte klaga.
 
Dagens planer är att gå på marknaden med min fina svägerska, handla och fixa inför Elvin's dop som är imorgon och så äta en god middag med min fina ikväll. Dagen kan ju inte bli annat än bra. Härligt!
 
Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe, ta mig en dusch och göra oss klara för en dag på stan.
 
Kram på er!
Kommentarer
Postat av: Bella - med mini i magen

Vilken stilig liten kille :), mkt fin outfit hehe ;p

2012-09-28 @ 21:14:08
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0