Tjugofemte September

Nu på morgonen har jag dansat lite zumba medans Elvin låg i babygymmet och tränade. Härligt! Tror nog att vår granne här under funderar vad jag gör för någonting här uppe som jag skuttar och har mig, haha! Det är ju så himla kul att dansa, det har jag nog alltid tyckt, men dansa zumba gör jag helst för mig själv. Kan tänka mig att jag ser ganska roligt ut.
 
Nu har jag precis gjort mig klar, Elvin ligger i sin säng och tar en förmiddagsvila och snart kommer min fina hem. Han ska vara hemma med Elvin medans jag är hos barnmorskan för att ta några prover. Känns skönt att få det bortgjort!
 
När jag kommer hem ska vi ta oss en lång promenad och senare hade jag tänkt skriva ett inlägg om hur det går för mig att träna och så. Berättade ju för er att jag har påbörjat att gå ned alla mina mammakilon men aldrig uppdaterat er om hur det går.
 
Hoppas ni får en fin dag! Kram på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0