Tjugosjätte September

Idag vill jag börja med att tacka er alla fina människor som skrivit så fina ord till mig efter mitt inlägg igår om min viktnedgång och träning. Det betyder så mycket att få några stöttande ord, då orkar man lite till. Tack!

Imorse ville Elvin inte somna om efter att jag gett honom mat, han ville prata och busa istället. Var så trött när han började prata, hade precis somnat om igen, men efter en liten stund blev jag jättepigg och vi klev upp. Nu har jag ätit frukost, ska ge Elvin mat på en liten stund och sedan ska vi bege oss ut i kylan på en lång promenad.
 
Efter lunch ska vi fara med Malin till Sofia och hälsa på. Det blir trevligt! Känns som att det här kommer bli en bra dag.
 
Hoppas ni får en fin onsdag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0