Tjugotredje September

 
Vilken härlig söndag det här har varit, lugn och skön Vid lunch tog jag med mig Mamma på en lång promenad till Pappa's grav fram och tillbaka. Vi kollade blommorna som var där, tog hem hans fotbollsskor och så promenerade vi hem igen. Det var så himla härligt ute, solen lyste och det var sådär lagomt kallt. Hoppas på lika bra väder imorgon!
 
Nu ikväll har min familj varit här och ätit med oss, vi bjöd på kassler i ugn och ris. Gott! Nu sitter vi och kollar på Partaj och strax ska vi nog göra som Elvin, sova för natten. Imorgon är det måndag igen, var tar tiden vägen? Tycker dagarna går alldeles för snabbt, skulle vilja pausa tiden lite. Njuter av varenda sekund.
 
I veckan ska jag umgås med fina vänner, baka inför dopet och träffa barnmorskan vi hade med Elvin. Ser jag framemot!
 
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag. Kram på er  

 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0