Tolfte September

Hej på er alla fina! Här hemma gjorde vi morgon klockan sex, Elvin brukar alltid somna om efter jag gett honom mat men inte imorse. La honom i hans säng och försökte få honom att sova, men han ville hellre prata i massor så vi klev upp. Jag åt lite frukost, klädde på Elvin och sedan tog vi oss en lång morgonpromenad. Gick till Berglunda fram och tillbaka, det var så härligt.
 
Nu har jag precis gjort mig klar för dagen, ska alldeles strax ge Elvin mat och sedan ska vi fara till Knaften för att umgås med andra mammor och bebisar. Så kul! Vi kunde inte vara med sist så det känns riktigt roligt.
 
Hoppas ni får en härlig onsdag
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså han är så himla go! :)

2012-09-13 @ 16:18:04
Postat av: Idah - Mamma till Milias♥

Men så sööt han är :)

2012-09-18 @ 16:29:16
URL: http://iidahjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0