13 April

 
Godkväll ♥ Jag känner sån lycka i hela mig just nu! Eftersom vi hade problem med avloppet i veckan så valde jag att ha det stora kalaset för mig idag, istället för i tisdags då jag fyllde år. Efter lunch idag kom delar av min familj, delar av min fina's familj och min släkt. Jag fick så fina presenter, vi fikade gott (tack igen älskade mamma som bakat åt mig) och jag älskar verkligen när vi alla samlas på samma ställe och umgås. Mysigaste dagen på länge, helt klart.
 
Marcus och Malin stannade kvar och åt middag med oss och ikväll har mina fantastiska vänner varit här och hälsat på. Frida, Frida och Hanna. Mina absolut närmsta vänner som kan mig innantill och utantill. Kan faktiskt inte finna ord för hur mycket dom betyder för mig. Det spelar ingen roll hur lång tid det går mellan gångerna vi ses, det känns precis likadant varenda gång. En sån trygg känsla. Vi får alltid skratta så mycket ihop. Jag älskar er!
 
Här kommer några bilder från dagen. Tack alla fina för att ni finns ♥
 


Kommentarer
Postat av: mamma/ mormor

Vilken fin dag det är du värd <3. Fina kort det blev, men jag älskar verkligen kortet på Joakim, Oliver och Elvin :) Det är så talande, det ser ut som Oliver pratar och Elvin och Joakim lyssnar och funderar på vad dom ska svara. Elvin ser inte riktigt ut som han håller med honom :)

2013-04-14 @ 08:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0