18 April

 
Hallå och god förmiddag på er ♥ Små killarna tar sig en tupplur så jag passar på att sätta mig ner här och skriva lite. Ja nu har vi två små här hemma, dock så är en av dom en hundvalp. Hihi. Min fina och hans bröder har köpt den tillsammans för att jaga björn med, så just nu har vi den hemma hos oss. Fullt upp med andra ord! Därför det blivit så lite skrivit här inne, mest bilder. Jag vet inte hur länge den kommer vara här hos oss, eftersom det var vi som hämtade honom och han varit här i snart en vecka så känns det trist att lämna bort honom och han börjar såklart känna sig trygg här hos oss, så vi får helt enkelt se. Vi får ju en jämthundsvalp till sommaren också och vi har ännu inte byggt något hundbur, så vi får se hur det blir med det. Elvin tycker om hundar så mycket och blir så glad av att leka med Zorro, så att husdjur är som en vän är ingen lögn. Zorro kommer iallafall bo i Tjäl ibland också för att vänja sig med dom också, så han inte bara känner sig trygg med Peder när det är dags för jakt.
 
Just nu sitter jag och överför bilder från både telefon och kameran till datorn för att så småningom skicka in för framkallning. Jag ska dock vänta med det till efter Elvin's 1 års dag. Det är ju bara några veckor bort och jag kommer säkerligen vilja ha bilder från det kalaset också. Jag satt hela gårkvällen och kämpade med Elvin's fotoalbum. Bilder från att han föddes till nu. Dock så har ju våran dator gått sönder och min kära bror som håller på att fixa den, var osäker på om bilderna kunde sparas. Och där fanns alla bilder från att Elvin var 6 månader, till nu. Som tur var hann jag framkalla alla bilder från julen, dopet och så vidare så jag har ju en del. Men det är nog många som kommit bort. Hoppas det går att fixa!
 
Idag är planen att försöka städa huset. Inte helt lätt med två små vildingar som tar upp all uppmärksamhet. Jag hinner bara städa på ett ställe och påbörja ett annat så har Elvin varit och rivit ut allt ur alla skåp och lådor. Sötnosen. Det ska nog gå bra, om inte så får vi hjälpas åt ikväll. Så mycket lättare när man är två.
 
Nu ska jag fortsätta sortera bilder och dricka en kopp kaffe! Kram på er
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0