21 April

 
Godmorgon söndag. Jag kommer leva på gårdagen länge ♥ På dagen kom min fina barndomsvän Linnéa förbi. Vi drack kaffe, kollade på bilder och pratade i massor. Och på kvällen åkte jag till min andra fina barndomsvän Frida, hade vinmys och fick skratta så tårarna nästan rann. Jag är så lyckligt lottad som får ha dessa personer i mitt liv. Igår kväll kom jag och Frida på att vi varit vänner i hela 15 år. Det är ju så länge! Och jag och Linnéa har varit vännner i 17 år ungefär. Inte så konstigt att vi kan varandra utantill. Är så glad över att det känns precis likadant nu som det alltid gjort, att vi håller ihop. Två av dom viktigaste människorna i mitt liv som jag verkligen kan prata med om allt. Tack för att ni finns ♥
 
Just nu sitter jag och njuter av en stor kaffekopp medan Elvin leker på golvet framför mig. Det bara flyger leksaker lite överallt. Hihi. Dagens planer är inte många. Känner mig ganska trött och slö. Men ska i alla fall göra klart Elvin's fotoalbum. Fattas dock en massa bilder som jag kommer beställa efter hans 1 års dag, men klippa och klistra färdigt allt som jag har nu. Och medan Elvin vilar på eftermiddagen ska jag springa på löpbandet. Pappan har åkt till Tjäl över dagen så idag blir det en riktig mamma-och-Elvin-mys-dag. Bästa som finns!
 
Funderar även på om jag ska sätta mig ned idag och skriva upp alla som vi ska bjuda på Elvin's stora dag i Juni och spana efter några fina inbjudningskort till kalaset. Vi måste ju även börja fundera på vad vi ska ge honom, mest troligt måste vi nog beställa så det börjar bli dags för det. Jag har hittat en jättefin väska, en som han kan ha på dagis när det blir dags för det, kanske blir det en sån och något mer! Kommer lägga upp ett inlägg senare med tips på presenter.
 
Hoppas ni får en fin dag! Kram på er
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0