26 April

 
Välkommen fredag ♥ Helgen är äntligen här och det känns så bra, pappan är ledig och vi får vara tillsammans. Vi har inget annat än familjetid planerat faktiskt, en riktig myshelg.
 
Idag vid lunch så mötte jag och Elvin upp min kusin och hans tremänningar på leklandet och där lekte vi massor tills Elvin var helt slut på och behövde sin eftermiddagsvila. Han tyckte att det var så kul! Vi har aldrig varit dit förut och jag kan verkligen säga att vi kommer fara dit fler gånger. Vi spenderade mest tid i bollhavet där barnen hade roligt med att kasta omkring alla bollar. Vi åt mellanmål i deras fina café och dom hade även mat där så nästa gång tror jag vi ska planera in så vi äter lunch där. Supertrevligt och skönt att komma ut lite!
 
Medan lilleman sov så gott i bilen gick jag in på Lekhörnan och köpte lite nya leksaker. Fram tills nu så har han inte haft så mycket som låter eller blinkar, så jag kände att det var på tiden för lite sånt! En gitarr, en barbapappa boll, en trumpet, klossar och ett piano som han kan lära sig prata med. Han lekte med allt länge så fort vi kom hem, så jag gissar på att dom blev godkända. Hihi.
 
Ikväll har vi varit och tänt ljus på Elvin's morfars grav. Mamma hade varit där tidigare idag och gjort vårfint. Det värmer så i hjärtat att se att han har så fint där. Påväg hem svängde vi förbi hos Joakim och Mia så små kusinerna fick leka lite.
 
Nu ska vi kolla på lite film innan vi kryper i säng. Kram på er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0