29 April

 
Hallå ♥ Här hemma har vi haft en jobbig natt. Elvin har blivit jätteförkyld så han har gråtit största delen av natten. Hostar och snorar som bara den. Stackars liten. Gör så ont i mammahjärtat när han inte mår bra. Så idag har vi en hemma-mys-dag och hoppas att förkyldningen inte blir långvarig.
 
 Igår hade vi en väldigt trevlig dag. Vi gick över till våra närmsta grannar och umgicks. Fikade gott och surrade i säkert två timmar. Det var så kul att lära känna varandra lite bättre och så roligt att dom ska ha ett litet pyre nu i sommar. Fler barn i byn och det känns fantastiskt. Förstå så roligt alla barn ska ha tillsammans när dom blir lite äldre. Min fina har växt upp i en by och han har berättat vad kul alla barn haft tillsammans, dom hade ju liksom alltid varandra.
 
Imorgon är det valborgsmässoafton och vi hade planer på att bjuda hem delar av min familj och delar av min fina's familj på middag, men nu vet jag inte riktigt hur det blir. (Skriver delar för att alla inte har möjlighet att komma) Känns trist att ställa in men samtidigt vill vi inte smitta någon. Elvin skulle nog inte ha några problem med middagsgäster, han leker i princip på som vanligt när han är vaken. Det är bara nattetid som det är mest jobbigt för honom. Jag tror att vi ringer och förvarnar gästerna och så får dom avgöra själva, så gör vi!
 
Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar innan lillprinsen vaknar. Kram på er ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0