30 April

 
Trevlig Valborg på er alla fina läsare ♥ Här hemma fortsätter sjukstugan så våran dag har varit väldigt lugn och jag gissar på att kvällen kommer fortsätta i samma spår. Jag vilade tillsammans med lilla sjuklingen i nästan 3 timmar på förmiddagen, det behövde vi båda två kan jag säga. Det har blivit lite sömn dom senaste nätterna på grund av Elvin's hosta och stackarn har bara vaknat och skrikit, ingenting har fått honom lugn. Det gör så ont i mammahjärtat när han inte mår bra, jag hoppas verkligen att det blir bättre snart.
 
Nu ringde precis min fina och sa att han är påväg in på akuten. Han hade tappat något tungt på foten så han trodde att han den var bruten. Åh. Att det inte kan vända snart, nu tycker jag att vi haft nog med motgångar. Ska invänta hans samtal om vad som hänt. En arbetskompis skulle följa med honom dit så jag ska försöka hålla mig lugn. Skulle vilja vara där med honom men Elvin ligger och vilar och det är nog bättre att jag stannar hemma. Finns inget som stressar mig så som akuten. Har inga bra erfarenheter av just den platsen.
 
Nu ska jag försöka hitta något gott i frysen och börja laga middag! Kram på er
 
Såhär tråkigt väder har vi idag. Regn och rusk. Inte konstigt att man känner sig deppad!
Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hoppas ni får en mysig valborgsmässoafton och att han klarade sig utan något brutet. Kram på er!

2013-04-30 @ 21:53:48
URL: http://friiiiiiida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0