8 April

 
Godkväll ♥ Det har varit mycket dom senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen. Det är stopp i vårat avlopp hemma så just nu bor vi hos mamma/mormor. Det luktar så illa och det är svårt att vara utan vatten. Är så glad att vi har så fina människor i vår närhet som alltid ställer upp, oavsett vad. Guld värt. Igår var Swoosh där och rensade lite. Ikväll skulle dom gå in med en kamera för att se vad det kan vara. Jag vågar knappt säga det men jag tror att Elvin stoppat ned en leksak eller schampoo flaska i avloppet. Ibland har vi glömt stänga för när han sitter och duschar och en gång hann jag plocka upp en flaska han stoppat ned. Och det spelar ju ingen roll om man är hos honom hela tiden, han är ju så himla snabb. Hoppas iallafall att det inte är något allvarligt utan kan lösas så fort som möjligt så vi får bo hemma snart igen.
 
Helgen var iallafall väldigt mysig. Vi sov över hos Marcus och Malin i Husbonliden. Grillade till middag och åt chokladfondue på kvällen, så smarrigt! Sedan drack jag och Malin vin och satt uppe länge efter att grabbarna lagt sig. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Finns ingen människa som är så fin som Malin. Vi har så lika tänk och har så himla kul tillsammans. Tack käraste du för lördagsnatten! Hihi.
 
Nu ska jag vara med vildingen som håller på att riva mormors lägenhet. Ikväll ska jag och mamma baka för imorgon är det min födelsedag! Kram på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0