9 April

 
Idag är det min dag - grattis till mig! Elvin somnade vid tre inatt så frukost och sång blev det inte imorse. Däremot fick jag fina presenter av älskade mamma och en god latté. Tack ♥
 
Om en stund ska jag och Elvin lägga oss ned en stund och vila. Det blev inte många timmars sömn inatt så det behövs om vi ska orka med dagen. Jag vet inte varför han sov så dåligt. Nu är han pigg som vanligt så han börjar då inte bli sjuk på något vis. Tur det. Efter lunch ska vi ta oss en lång promenad, det är rätt kallt ute nu så vi får hoppas att det blir bättre. Jag vill ju ha soligt och fint på min dag, hihi.
 
Något som är mindre roligt är att jag haft ont i min mage och varit lätt illamående några dagar nu. Vet inte riktigt vad det är. Ingen matlust alls. Det började i söndags och då trodde jag att det var efter vinet jag och Malin drack i lördags, men det fortsätter bara och känns inte bra idag heller. Dock lite bättre än igår så jag hoppas att det är helt borta imorgon.
 
Nu ska jag mysa med min lilla skatt. Det känns tråkigt att alla jobbar idag men inget kan vara bättre än att få spendera sin födelsedag med världens finaste kille. Hoppas ni får en fin tisdag. Kram på er!
 
Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Liam och Enya

Grattis finaste Sara! Hoppas du får en fin dag.
Lät inte alls kul med illamåendet ;/ jag har så lite titt som tätt och det är min typ av magkatarr. Kanske du också har de? Eller kanske de ligger ett syskon till Elvin i magen ;) hehe. Puss å kram saknar er.

2013-04-09 @ 10:36:38
URL: http://frudrutts.blogg.se
Postat av: Jessica

Hejsan! Är allt bra med er? :) har ni fullt upp om dagarna eller har ni fortfarande lust att hitta på något någon dag? :)

2013-04-10 @ 19:52:07
URL: http://Jessicaelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0