10 Augusti

 
Lillprinsen trivs bra i mormor's badkar 
 
 
Godmorgon lördag. Igår hade vi en helmysig dag tillsammans med min kära storebror. Först åkte vi in på hans jobb för att köpa vit målarfärg till mitt runda köksbord. Vi åt hemmagjorda hamburgare till lunch och sedan åkte vi till våra fina farföräldrar i Sidberg där vi spenderade våran eftermiddag. Marcus målade det första varvet på bordet, Elvin åkte traktor och bil med morbror, vi fikade gott och bara umgicks. Älskar såna dagar! 
 
 
Idag är det grått & trist ute. Lillprinsen ligger och tar sin förmiddagsvila och jag har passat på att måla mina naglar. Vi har inga planer alls för idag, kanske åker vi in en sväng på stan för att kolla på en dagisväska till Elvin. På tisdag börjar hans inskolning, spännande & nervöst! Känner på mig att det kommer gå väldigt bra, men det känns bara så stort att han snart ska vara på dagis medan vi jobbar. 
 
Hoppas ni får en fin dag, kram på er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0