16 Augusti

 
Välkommen fredag! Imorse lämnade vi Elvin på dagis lite tidigare så han skulle få vara med och äta frukost där. Lämningen idag gick lika bra som igår, han vinkade hej då till oss och sedan skyndade han sig iväg för att leka. Min stora (lilla) prins! Dom skulle ringa mig när han vaknar från sin vila så jag skulle gissa att det är när som helst, då ska jag hämta hem honom och så ska vi mysa i massor tills jag börjar jobba. Jobbar kväll idag och är ledig hela helgen. Skulle egentligen jobbat men Peder ska åka iväg långt bort för att hämta hem en hundvalp och det är guldungar här i Lycksele imorgon, som Elvin ska få vara med på. Så en ledighelg passar perfekt. Alla barn som föddes 2012 ska samlas. Få en ballong, banan och en t-shirt och få gå upp på en scen tillsammans. Det blir kul!
 
Mer än så har jag faktiskt inte att dela med mig av idag. Hoppas ni får en fin dag och en härlig helg. Fredagskramar till er ♥
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0